نرم افزار
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۹ تير

جدیدترین اقدام مایکروسافت برای کشاندن کاربران به سمت مرورگرش علاوه بر زیبایی بیشتر امکان آنلاین نگاه کردن ویدئوها با کمترین مصرف انرژی است. مانند مرورگر safari بر روی OS X مرورگر مایکروسافت تنها مرورگر ویندوزی است که امکان تماشای آنلاین ویدئوهای HTML 5 شرکت Netflix آن هم به صورت 1080p را می دهد، این در حالی است که مرورگر های دیگر از جمله Chrome، Firefox و Opera تنها می توانند این ویدئوها را به صورت 720p و با bitrate بسیار پایین تر نمایش دهند.
همچنین مرورگر مایکروسافت می تواند با استفاده از امکانات ویندوز10 در راستای تقویت کردن صدا و تصویر و استفاده بهینه از انرژی مصرف باطری سیستم شما را به حداقل برساند.
پست جدید مایکروسافت خبر انتشار ریزپردازنده های مورد نیاز برای پردازش و پخش ویدئوهای 4k را هم داده است، برای انتشار نرم افزار هم تا پاییز امسال بر طبق این پست باید صبر کنیم. به نظر می رسد مرورگرهای دیگر نتوانند حتی به گرد پای Edge برسند. شاید قابلیت های جدید در زمینه تماشای آنلاین ویدئو و استفاده از افزونه های جدید برای جدا کردن شما از مرورگر کروم کافی باشند! لازم به ذکر است که برنامه Netflix بر روی ویندوز 10 می تواند ویدئوهای 1080p را بدون نیاز به برنامه دیگر نیز استریم کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفاده از مرورگر Safari روی مک بوک عمر باتری را افزایش می دهد