تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير

برای کسانی که با جدیت گلف بازی می کنند و می خواهند در محوطه ی سبز رانندگی کنند.
می توانید این مورد را در لیست چیزهایی قرار دهید که در زمانی که به شدت پولدار شدید، آن را خریداری کنید. مرسدس بنز به معرفی یک سبد گلف با تکنولوژی بالا و ظاهر یک ماشین اسپرت پرداخته است، سه سال پس از اینکه این شرکت از طرفداران خود پرسید تا به ثبت کردن ایده های خود در مورد" یک سبدگلف در آینده" بپردازند." اما نیازی نیست که بیش از اندازه هیجان زده شوید: این ماشین هنوز از ویژگی راننده ی خودکار برخوردار نیست. اما محصول نهایی، که به وسیله ی سازنده ی اتومبیل و شریک تجاری آن ها در این پروژه (طراحی سبدهای گلف Garia) طراحی شده است، دارای یک تبلت 10.1 اینچی است که به نمایش سرعت در حال حاضر و قدرت مصرف آن و همچنین کنترل وسیله ی نقلیه می پردازد.


شما می توانید بر روی صفحه کلیک کنید تا حالت رانندگی را تغییر دهید. (اسپرت یا اکو) و یا به تغییر چراغ های جلو، بخاری، AC و یا برف پاک کن بپردازید و یا سایر بخش های مربوط به سبد گلف ها را روشن یا خاموش کنید. این صفحه همچنین به نمایش جایگاه ماشین شما بر روی نقشه در زمین گلف می پردازد و به شما اجازه ی دسترسی به برنامه های متفاوت مانند اپلیکیشن های آب و هوا را نیز می دهد. علاوه بر تبلت ، این سبد گلف دارای سازگاری با بلندگوهای Hi-Fi بلوتوث دار و البته یک یخچال کوچک است.
مرسدس گفته است که در نظر دارد تا به اضافه کردن قابلیت سازگاری با تلفن های هوشمند در آینده بپردازد. در حال حاضر، این شرکت ها در حال نشان دادن خلاقیت و تولیدات خود در نمایشگاه بریتانیا و رویدادهای متفاوتی در دانمارک، موناکو و آلمان در ماه های آینده هستند.

برچسب هاcarsMercedes-Benz
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروهایی که بصورت وایرلس گوشی شما را شارژ می کنند