گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

توئیتر تلاش کرد غیر فعال کردن APIهای قدیمی که می‌توانست بر مشترکین آن اثرگذار باشد را کاهش دهد. توئیتر می‌گوید کم‌تر از ۱ درصد کلاینت‌ها همچنان از API قدیمی استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعاتی از Sensor Tower، شش میلیون کاربر App Store و Google Play در فاصله‌ی ژانویه‌ی ۲۰۱۴ تا جولای ۲۰۱۸، پنج کلاینت برتر third-party توئیتر را نصب کردند.
در طول سال گذشته، پنج اپ برتر third-party پانصد هزار بار دانلود شدند. این شرکت می‌گوید این اطلاعات شامل نصب مجدد نمی‌باشد.
اپلیکیشن‌های برتر third-party توئیتر که در طول سه سال و نیم گذشته توسط کاربران نصب شدند، شامل: Twitterrific ،Echofon ،TweetCaster ،Tweetbot و Ubersocial بودند. مطمئنا برخی از این کاربران از آن زمان، به برنامه‌ی اصلی توئیتر برای iOS و Android روی آورده‌اند، یا آن‌هایی هستند که هم برنامه‌ی third-party و هم خود اپ توئیتر را به صورت موازی در کنار هم استفاده می‌کنند.
حتی اگر تنها بخشی از این شش میلیون باقی بمانند، این‌ها نشان‌دهنده‌ی پایگاه کاربر کوچک و در برخی موارد برجسته‌ای هستند. این چیزی است که در حال حاضر می‌تواند ناراحت‌کننده هم باشد. و برای شرکتی که در گزارش درآمدی گذشته‌اش یک میلیون کاربر را از دست داده، به نظر عجیب می‌رسد که نمی‌تواند راهی برای جلب توجه این جمعیت پیدا کند، یا اینکه آن‌ها را برای کسب درآمد به سمت پلتفرم جدید بکشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه