پوشیدنی
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد

مطمئن نیستیم چه چیزی بدتر است: وقتی گوشیتان به صورت غیر منتظره خاموش میشود ، یا وقتی در جیب شلوارتان جا نمیشود.


یک خط جدید پارچه ی جین از Joe's Jeans #Hello jean را فراخواند، و سعی کرد که هر دو مشکل را یکباره حل کند . این جین که با قیمت 189 دلار ارزان نیست، به جای جیب پشتی ، در جیب پشتی یک پک باتری دارد که iphone 5.5 s  یا 6  را کنار یک جیب خاص شارژ میکند . ( دارندگان 6 پلاس متاسفم)
این جیب شارژ کننده به کمک سیم USB مخفی شده در میان درزها کار میکند و به یک پک باتری قابل حمل کوچک وصل میشود. که آنهم 49 دلار است. در ضمن آی فون در جیب پشتی جا میشود و به راحتی میتواند باتری اش را شارژ کند ( امیدواریم کسی متوجه نشود یا آنرا نرباید ) . فقط یادتان باشد قبل از شستن جین ها همه ی اجزا را جدا کنید .


هدف این است که شارژرتان را در خانه بگذارید و از آن شارژر و جعبه ی سنگینش چشم پوشی کنید . اما هنوز مشخص نیست که این جین ها بیشتر از یک گیمیک پلاس هستند یا نه و این بستگی به تکرار و فراوانی استفاده دارد،  اینکه آیا این پک باتری شما را در طول روز پشتیبانی میکند یا نه . این پک، آی فون 5 و 5 اس را تا 85 درصد و آی فون 6 را تا 70 درصد شارژ میکند .


JOE'S اولین کمپانی ای نیست که شلواری میسازد و فکر آی فون را در ذهن دارد . جین های I/O denim  هم با جیبی بر روی پای چپ طراحی شده بودند . بین زانو و کمر و در میان درز ها . در حالیکه جین های #hello jens فقط با آی فون کار میکنند ، i/o گوشی هایی با صفحه نمایش های 4.8 اینچ یا کوچکتر را جا میدهد . شامل دستگاه های سامسونگ گلکسی . و سال گذشته ، نوکیا با طراح آدرین ساویج یک تیم تشکیل داد تا شلوار هایی با شارژر بیسیم بسازد . ولی ما آنها را هیچ جا پیدا نکردیم . اخیرا برخی کمپانی ها بعد از انتشار آی فون 6 پلاس به فکر اندازه های جیب افتاده اند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشکلات کاربران با آیفون جدید SE