اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

به‌روزرسانی جدید همچنین شامل کلیدهای میانبر برنامه و قابلیت کد QR است. سال گذشته Pinterest برنامه‌ی تشویق کاربران برای خرید با استفاده از تنها یک عکس را آغاز کرد. فوریه‌ی گذشته این شرکت به کاربران در آمریکا فرصت دسترسی به بتا لنز خود را داد، این قابلیت این اجازه را می‌دهد که کاربران موارد الصاق شده را با به کارگیری یک اسکرین‌شات از چیزی که می‌خواهند، جستجو نمایند.
در حال حاضر Pinterest به دنبال به‌روزرسانی‌های جدیدی برای لنز است. با تپ زدن بر روی کد QR و استفاده از کلیدهای میانبر برنامه بر روی iPhone می توانید از تحلیل‌های پیشرفته‌تر لنز نیز استفاده کنید. به عنوان مثال زمانی که شما به دنبال بردهای Pinterest درباره‌ی ایده‌های تزیین آشپزخانه هستید به سادگی بر روی عکس اتاق تپ کنید، لنز یک گروه از اشیا را در صحنه شناسایی می‌کند و به شما امکان جستجوی دقیق‌تر در مورد موضوع انتخابیتان را می‌دهد.
کلیدهای میانبر لنز، همچنین راه خود را از Android به iPhone با این به‌روزرسانی جدید باز خواهد کرد. اگر گوشی iPhone با امکان 3D Touch دارید با فشار بیشتر بر روی تصویر Pinterest در صفحه‌نمایش می‌توانید کلیدهای میانبری پیدا کنید که شما را مستقیما به بردهای Lens، Search،  Explore و Saved Pinterest بدون نیاز به دسترسی به خود برنامه‌ی اصلی وصل می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه