تکنولوژی
سید سجاد احمدی۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

برنامه محبوب Snapchat دنبال کردن کانال ناشران دیگر را در بخش “Discover” برای کاربر آسانتر میکند.
سه شنبه ای که گذشت این شرکت بخش “Discover” خود را همانطور که در خبرهای گذشته اشاره شده بود بروز کرد, آن هم به گونه ای که کاربر به راحتی کانال های مورد علاقه اش را دنبال کند.
این شبکه اجتماعی علاوه بر تغییر لوگوی خود این امکان را برای همکارانش در بخش مدیا فراهم کرد که محتوای خود را تا حدودی آنطور که می خواهند در کانالشان تغییر دهند.
همچنین بخش دنبال کردن کانال را نیز برای کاربران فراهم کرد تا به کانال های مورد علاقه خود نزدیکتر باشند. با نگه داشتن انگشتتان بر روی لوگوی کانال مورد علاقه خود میتوانید آن را دنبال کرده و از اخبار آن در قسمت “stories” پروفایل خود بیش از پیش اطلاع داشته باشید—هم بالا کنارِ بخشِ “Live Stories” و هم در بخش “recent updates” .
شرکت Snapchat و همکارانش در بخش مدیا امیدوارند که این تغییرات جدید کاربر را بیش از پیش درگیر بخش “Discover” خود کند، که البته در گذشته روند متغییری داشت.
بعضی از کانال ها میلیون ها بازدید کننده داشتند و بعضی دیگر درصد خیلی کمتری از این مقدار را، اما با بروزرسانی جدید باید این روند به تناسب بیشتری برسد.


در هر صورت این فرصت به وجود آمده هم برای Snapchat و هم برای همکاران و شرکت های تبلیغاتی که با آن کار میکنند فرصتی طلایی است. اگر شرکت بالاخره موفق شود با این تغییرات جدید در بخشِ “Discover” کاربران روزانه خود را از 150 میلیون بیشتر کند هم برای خودِ شرکت خوب می شود هم برای همکاران در بخش های مختلف هم برای شرکت های تبلیغاتی که با او کار میکنند. در واقع اگر همه چیز بر طبق برنامه پیش برود برای همه خوب می شود!

برچسب هاSnapchatDiscover
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار