پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳ تير

گاهی اوقات بدترین نام ها با بهترین ایده ها پیوند می خورند. به عنوان مثال، Zungle را در نظر بگیرید. که یک ایده ی زیرکانه را به منظور جفت شدن تکنولوژی هدفون های هدایت استخوانی با عینک ها ارائه داده است ، و به همین دلیل تصمیم گرفت که نام این محصول را Zungle Panther بگذارد. این محصول در حال حاضر در KickStarter موجود می باشد و از همین الان به خوبی توانسته است به دو برابر اهداف مالی خود دست پیدا کند.

Panther از تمام چیزهایی که شما از یک جفت هدفون وایرلس انتظار دارید، برخوردار است. دارای ویژگی پخش صدای بلوتوث، امکان برقراری تماس بدون دست به کمک یک میکروفون داخلی و کنترل صدا به وسیله ی Jog dial می باشد. از آن جایی که این هدفون ها از سیستم صوتی با قابلیت انتقال هدایت استخوانی برخوردارند، گوش های شما را از هر صدایی خالی می کنند تا بتوانید تمام صداهایی که محیط اطراف به شما ارائه می کنند را به راحتی بشنوید.

در کنار تمام این مزایا، این هدایت استخوانی از نقاط ضغف نیز برخوردار است. مانند هدست های مشابه آن، عمر باتری Panther در مقایسه با تلفن های معمولی خارق العاده نمی باشد. شما برای اینکه بتوانید حدود 4 ساعت به گوش دادن موزیک از طریق این عینک ها بپردازید باید به مدت یک ساعت آن را به برق متصل کنید تا به طور کامل شارژ شود.

ما قصد نداریم به شما بگوییم که این محصول بسیار عالی به نظر می رسد و یا زیبایی آن بسیار خیره کننده است. اما می توانیم بگوییم که Zungle اطمینان حاصل کرده است که شیشه های عینک آن از اندازه ای برابر با Oakley Frogskins برخوردار است. بنابراین اگر به چنین ظاهری علاقه دارید، می توانید به راحتی  هر رنگی که دوست دارید را برای قاب عینک خود انتخاب کنید. Zungle Panthers تا زمانی که کمپین Kickstarter در تاریخ 16 جولای به پایان برسد با قیمت 109 دلار به فروش می رسد، اما همین الان تعداد کمی از این محصول برای افزاد سحرخیز با قیمت 99 دلار وجود دارد. زمان تحویل احتمالی آن در ماه نوامبر امسال تخمین زده شده است.

برچسب هاZungleZungle Panther
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه