ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سید احمد معتمدی در حاشیه بازدید نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: چهره دانشگاه‌ها در ایران باید تغییر کند و در این راستا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد به دانشگاه نسل سوم تبدیل شود.
وی افزود: برای تبدیل به دانشگاه نسل سوم، دانشگاه ۴ برنامه مهم از جمله توسعه فعالیت‌های کارآفرینی، توسعه مهارت افزایی دانشجویان، توسعه ارتباط با دانشگاه‌های خارجی و توسعه قراردادهای صنعتی را پیگیری می‌کنیم.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه‌های نسل سوم مراکزی هستند که در چرخه اقتصاد کشور نقش دارند بنابراین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز این رویه دنبال می‌شود. همچنین در این راستا برنامه‌های متعددی برای تقویت کارآفرینی و مهارت افزایی دانشجویان تدوین کرده‌ایم.
وی افزود: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه داریم مدرسه مهارت افزایی راه اندازی کنیم تا دانشجویان در کنار دروس دانشگاهی برای ورود به بازار کار آماده شوند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: همچنین در حال برنامه ریزی هستیم تا درآمدهای دانشگاه بیشتر شود و وابستگی به بودجه‌های دولتی دانشگاه کاهش یابد.
معتمدی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۴۰ واحد در برج فناوری مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: در برج فناوری دانشگاه هدف این است که بستر ورود شرکت‌های دانش بنیان به جامعه و بازارهای داخلی و خارجی فراهم شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه