تکنولوژی
الناز فرجی۹:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

ابزار موسیقی پرینت شده به صورت سه بعدی مدت زمان زیادی است که وجود دارند ولی بیشتر موزیسین ها وسایل معمولی با روش های سنتی را ترجیح میدهند. که این مساله به زودی تغییر خواهد کرد. چون محققین به روشی دست یافتند که بتوانند ابزار آلات موسیقی ای تولید طراحی کنند که قادر به تولید نت های خاصی هستند که از عهده ی ابزار معمولی خارج است.
محققین از دانشگاه ولونگنگ تحت سرپرستی دکتر ترومی ناروشیما ، کار را با مدل های ریاضی  موجود شروع کردند تا بتوانند توضیح دهند چگونه یک وسیله ی بادی مانند فلوت نت های مختلفی پخش میکند. با فهمیدن این قضیه و استفاده اش ، آنها یک قدم بیشتر به ساختن مدل سه بعدی فلوتی نزدیک شدند که به گونه ای خاص در قطر، طول و مکان حفره ها طراحی شده بود تا بتواند میکرونت هایی تولید کنند که کوچکتر از نیم گام هستند.
و این روزها وقتی مدل سه بعدی چیزی را در نرم افزار داشته باشید با یک چاپگر سه بعدی میتوانید آنرا به یک محصول واقعی تبدیل کنید. ابزار موسیقی سه بعدی با قیمتی ارزان تر و طراحی ای خاص تر خواهند آمد. و دارای مزایای ممتاز دیگری خواهند بود. آنها به موزیسین ها امکان دسترسی به یک صدای تک را خواهند داد که قبلا برایشان ممکن نبود.   این صدای تک ابتدا قرار است با یک نرم افزار صاف و تقویت شود و  نسخه ی سه بعدی آن تضمین میکند که بعد از تکمیل صدا عالی خواهد بود. این فلوت های سه بعدی قرار نیست جای ابزار سنتی را بگیرند ولی به خاطر مزایایشان موزیسین ها فورا به آن "نه" نمیگویند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تماشا کنید: باتری جاذبه ای که با نیروی باد شارژ می شود