امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲ آبان

فیسبوک هنوز از ماجرای هکی که ۲۹ میلیون کاربر را از خود متاثر ساخت، رهایی نیافته است، اما ممکن است به دنبال راه حلی باشند: خرید کردن. منابع مطلعی به The Information گفتند فیسبوک برنامه‌های خرید یک شرکت بزرگ امنیت سایبری را تسریع بخشیده، و تا کنون مذاکراتی با چندین شرکت داشته است. در حالیکه نام شرکت‌های مورد نظر اعلام نشده، زاکربرگ و تیمش احتمالا به دنبال خرید نرم‌افزاری هستند که بتوانند آن را در داخل سرویس‌های موجود شرکت، همچون ابزارهایی برای هشدار دادن به تلاش‌های هکرها یا حفاظت امنیت حساب‌های شخصی ادغام کنند.
اگرچه هنوز معلوم نیست فیسبوک تا چه اندازه به بستن قرارداد نزدیک است، اما می‌توان پایان سال ۲۰۱۸ را برای این خرید در نظر داشت. فیسبوک اظهار نظری در این باره نکرده است.
این خرید می‌تواند به فیسبوک کمک کند دفاع خود را بهبود بخشیده، تخصص خود را ارتقا دهد، و احتمال اشتباه در برنامه‌نویسی که میلیون‌ها کاربر را به خطر می‌اندازد کاهش دهد. بر اثر هک اخیر و رسوایی قبلی مربوط به کمبریج آنالیتیکا، قابلیت اعتماد به فیسبوک کاهش یافته است. یک خرید بزرگ می‌تواند نشانه‌ای از جدی بودن شرکت در زمینه‌ی ارتقا امنیت باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه