تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۹ تير

آژانس حمل‌ونقل شهری سان‌فران‌سیسکو هنوز در حال بررسی ۱۲ درخواست از طرف شرکت‌هایی است که خواهان عملیاتی کردن اسکوترهای برقی در این شهر هستند. در اوایل ماه جولای، شرکت‌هایی چون Uber ،Lime ،Lyft و چند مورد دیگر برای مجوز عملیاتی کردن سرویس‌های برقی به اشتراک‌گذاری اسکوتر در سان‌فران‌سیسکو درخواست دادند. این فرایند مجوزدهی در نتیجه‌ی استفاده‌ی بدون مجوز Bird ،Lime و Spin از اسکوترهای برقی‌شان در شهر در ماه مارس مطرح شد. به عنوان بخشی از قانون جدید شهر که از ۴ ژوئن به اجرا گذاشته شد، شرکت‌های اسکوتر قادر به استفاده از خدماتشان در این شهر بدون گرفتن مجوز نیستند.
آژانس حمل‌ونقل شهری سان‌فران‌سیسکو (SFMTA) در ابتدا گفته بود که انتظار دارد تا پایان ماه ژوئن تصمیم بگیرد کدام یک از این پنج شرکت، اگر امکانش باشد، مجوز را دریافت می‌کند. و حالا ماه جولای است و آژانس مربوطه هنوز تصمیمی نگرفته است.
SFMTA در پست وبلاگی نوشت "انتظار داریم توصیه‌ها و اسناد مجوز خود را تا چند هفته‌ی آینده نهایی کنیم." هنگامی که این کار انجام شود، آژانس اعلام می‌کند که با شرکت‌ها برای نهایی کردن و اصلاح شرایط و ضوابط مجوز همکاری می‌کند. بر اساس این پست، هدف زمانی دادن مجوزها ماه آگوست است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه