موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۲:۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد

در ساحلی عمومی نزدیک وینیپگ کانادا، مردی مشاهده شد که چیزی شبیه به اسلحه دستی در شلوارک خود داشت. به همین دلیل مردم با پلیس تماس گرفتند.
به گفته پلیس این منطقه، نیروهای پلیس با استفاده از اسلحه و شوکر برای مقابله با این مرد 34 ساله حضور پیدا کردند، اما مدت زیادی طول نکشید که بفهمند چیزی که به همراه این مرد می باشد، در واقع یک آیفون است!


این مرد که در ساحل به همراه خانواده خود اوقات خوشی را سپری می کرد، پس از دیدن مامورین پلیس به سرعت دستان خود را بلند و با آنها همکاری کرد.
به گفته یکی از گروهبانان پلیس این منطقه، مردمی که در یک مکان عمومی هستند انتظار دارند پلیس در مواجهه با خطرات ناشی از سلاح گرم به سرعت حضور پیدا کند. اگرچه این مرد می دانست بر کمر خود تنها یک آیفون حمل می کند، مامورین ما از این موضوع اطلاعی نداشتند.


وی اضافه می کند، متاسفانه بسیاری از افراد متوجه خطراتی که ناشی از حمل اینگونه اجسام مشابه اسلحه می باشد، نیستند. توصیه می شود تمام افرادی که از چنین وسایلی استفاده می کنند، برای حفظ امنیت خودشان که شده آنها را حداقل به مکان های عمومی نیاورند.
قاب Gun Grip آیفون فروش خود را در سال جاری شروع کرد اما همواره با انتقادات فراوانی مواجه بود.
سازمان پلیس نیویورک نیز به شهروندان توصیه کرد از حمل چنین قابل هایی خودداری کنند، چرا که شباهت زیادی به یک اسلحه کمری دارند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشکلات کاربران با آیفون جدید SE