تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۲ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

قابلیت سفارش صوتی محصولات به آمازون Echo اضافه شد.
خبر خوش برای کاربران و طرفداران آمازون: با وجود محدودیت های اندک، شما می توانید طیف وسیعی از محصولات موجود در آمازون را با استفاده از دستیار مجازی صوتی آمازون اکو سفارش دهید.
این قابلیت سفارش دهی مبتنی بر صدا از جمعه به آمازون اکو اضافه شده است. طبق اظهارات آمازون، با استفاده از اکو شما می توانید موزیک های دیجیتال و سایر محصولات فیزیکی را سفارش دهید. همچنین موقعیت فعلی خود را کنترل کنید. همه کاربران آمازون که ساکن امریکا هستند و از روش پرداخت یک کلیک (1-Click) استفاده می کنند، می توانند موزیک دیجیتال خریداری کنند، اما برای سفارش سایر محصولات نیاز است که نوع عضویت آن ها آمازون Prime باشد.
محدودیت فعلی این است که شما نمی توانید پوشاک، کفش، جواهرات و یا ساعت را با استفاده از آمازون اکوی خود خریداری کنید. آمازون Fresh، Prime Pantry ،Peime Now نیز همین محدودیت ها را دارند. توانایی سفارش صوتی محصولات از آمازون یک قابلیت دور از ذهن به نظر می رسد اما هدفی است که آمازون مدتی است روی آن متمرکز شده است.
آپدیت قبلی آمازون اکو به شما اجازه می داد که هر آیتمی را که قبلا از آمازون با استفاده از Prime خریداری کرده بودید مجدد نیز سفارش دهید. همچنین آپدیت های قبلی امکان دیدن اخبار فیلم ها و نتایج مسابقات NFL، پیدا کردن رستوران ها و کنترل اتوماسیون خانه های هوشمند را داشتند.
اگر هنوز برای آپدیت آمازون اکوی خود اقدام نکرده اید بهتر است همین حالا اقدام کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه