گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ خرداد

وزیر مخابرات لبنان در اوایل ماه می از کابینه دولت اجازه گرفت تا زمان برگزاری مزایده جدید اپراتورهای تلفن همراه، دو شبکه فعلی تلفن همراه به صورت موقت کار کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، طلال هاوات، وزیر ارتباطات لبنان اعلام کرد: مستندات مزایده جدید برای شرکت های بین المللی که قصد اپراتوری در دو شبکه تلفن همراه لبنان را دارند، طی سه ماه کامل خواهد شد.
او در یک کنفرانس خبری تلویزیونی افزود: پس از کامل شدن اسناد مزایده، آنها را به کابینه ارایه خواهم داد و دپارتمان مزایدات اقدامات لازم را برای برگزاری مزایده انجام خواهند داد.
قرارداد این کشور با touch (Zain) و آلفا (Orascom) در پایان سال 2019 به پایان رسید اما دولت از آنها خواست تا زمانی که تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد، آنها به اپراتوری شبکه های تلفن همراه ادامه دهند.
تخمین زده می شود این شبکه ها هر سال برای این کشور یک میلیارد دلار درآمد خالص دارند. آلفا و touch هر دو چهار میلیون مشترک تلفن همراه در لبنان دارند.
یک منبع مطلع پیش از این به نشریه The Daily Star گفته بود درآمد دولت از این اپراتورها سال گذشته به دلیل شرایط اقتصادی دشوار و استفاده بسیار زیاد مردم از پیام رسان واتس اپ 10 درصد کاهش یافته است.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه