تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي

کمپانی Heatworks در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2018 ماشین ظرف‌شویی جمع‌وجوری را با نام Tetra ارائه کرده است. این ماشین با دارا بودن تکنولوژی منحصربه‌فرد آب گرم و اتصال به اینترنت را برای دستگاه فراهم خواهد کرد. از نظر ظاهر و اندازه، ماشین ظرف‌شویی Tetra شبیه به یک بخارپز است.
برای راه‌اندازی این دستگاه نیازی به اتصال به لوله‌کشی در خانه نیست و آب لازم قبل از روشن کردن دستگاه در مخزن مخصوص ریخته می‌شود. این دستگاه گنجایش کافی برای شستشوی ظرف‌های غذا مخصوص دو نفر را دارد. چرخه‌ی شستشو تنها 10 دقیقه طول می‌کشد.
سازنده ادعا می‌کند که ماشین ظرف‌شویی از فرایند منحصربه‌فرد گرم کردن آب استفاده می‌کند و روش Ohmic Array توسط شرکت ثبت اختراع‌ شده است. دستگاه با استفاده از الکترودهای گرافیکی به گرم شدن مواد معدنی در آب، سرعت می‌بخشد. سازنده به مشتریانش اطمینان می‌دهند که آب موجود در این دستگاه، از دیگر دستگاه‌های شوینده ظرف پاک‌تر خواهد بود.
یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌ توجه این دستگاه، استفاده ی آن به‌عنوان بخارپز است. فرد می‌تواند غذاهای دریایی را در این دستگاه بخارپز نماید و یا شستشوی میوه‌ها و یا ضدعفونی کردن ظروف کودکان از آن استفاده کرد.
وب‌سایت تولیدکننده به این نکته اشاره می‌کند که Tetra امکان اتصال به اینترنت متصل را دارد اما دلیل قرار گرفتن چنین ویژگی در این محصول هنوز به‌ صورت واضح توضیح داده نشده است. به‌احتمال‌ زیاد، کاربر با استفاده از اپلیکیشنی خاص در گوشی هوشمند، می‌تواند روند شستشو را کنترل و یا دستگاه را از راه دور روشن نماید. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ماشین ظرف‌شویی Tetra در اواخر سال 2018 عرضه خواهد شد. قیمت پیشنهادی این محصول 300 دلار است. گفتنی است اگر این محصول همان‌گونه که کارشناسان این کمپانی ادعا می‌کنند ظرف‌ها را به‌سرعت و با حداقل آب تمیز کند، با چنین قیمتی جز کالاهای مقرون‌به‌صرفه به‌حساب خواهد آمد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه