نرم افزار
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت مایکروسافت نسخه پیش نمایش 0.1 از طرح جدیدی که با نام Project Reunion شناخته می‌شود را عرضه کرد و توضیح داد که این پروژه در اصل مجموعه ابزارهایی را برای کمک به توسعه دهندگان نرم افزاری شامل می‌شود تا فاصله میان اپلیکیشن‌های قدیمی Win32 و رابط‌های جدید Universal Windows Platform یا همان UWP را از بین ببرند.
مایکروسافت نخستین بار در کنفرانس Build 2020 در مورد پروژه Reunion خود توضیح داد که این کنفرانس می امسال برگزار شده ود و آن زمان از این محصول به عنوان رابط پروتکل‌ برنامه (API) یاد می‌شود تا پل ارتباطی میان Win32 و UWP باشد.
از زمانی که مایکروسافت امکان اجرای برنامه‌های قدیمی و مدرن UWP روی سیستم عامل ویندوز را داد حدود یک دهه می‌گذرد. این شرکت نخستین بار این امکان را برای ویندوز 8 ایجاد کرد تا در مقابل آیپد اپل و دنیای جدید تبلت‌های مجهز به سیستم لمسی و پس از آن لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل مبتنی بر ویندوز 10 امکانات لازم را ارایه دهد.
پروژه Reunion بر اساس طرح مایکروسافت برای تغییر نام Win32 API به Windows API ارایه شد و سپس برای تبدیل رابط پروتکل برنامه‌ای مربوطه به UWP API مورد استفاده قرار گرفت. با این توضیح توسعه دهندگان نرم افزار هم اکنون می‌توانند قابلیت‌های مدرن را به اپلیکیشن‌های مبتنی بر دسکتاپ اضافه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه