تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

ماه آوریل سال گذشته، مایکروسافت وعده داد که تا سال 2018، ویندوز 10 در 1 میلیارد دستگاه نصب خواهد شد شد. با این حال، یک سال پس از انتشار این سیستم عامل خوش بینی ها با شکست مواجه شد.
با وجود تمامی تاکتیک های که مایکروسافت جهت ارتقا محصول خود بکار گرفت اما  در حال حاضر تنها 350 میلیون کاربر سیستم های خود را به ویندوز 10 ارتقا داده اند.  در نتیجه مجبور شد به شکست خود و نیاز به مدت زمان بیشتر برای رسیدن به هدف خود، اعتراف کند.
با توجه به اظهارات یوسف مهدی در مایکروسافت ، دلیل این امر انتناعع شرکت از ارائه این ویندوز بر روی گوشی های تلفن همراه بوده است و شرکت تنها تمرکز خود را برای دستگاه های لپ تاب و تبلت محدود کرده بود و از آن جا که برنامه راهبردی ارتقا ویندوز 10 با بروز رسانی گوشی ها در نظر گرفته شده بود این امر محقق نشد.
جالب است بدانید حتی با وجود رایگان بودن این نسخه ویندوز اما هنوز تعداد کاربران به حد نصاب نرسیده البته به گفته مایکروسافت بروزرسانی رایگان ویندوز 10 تا تاریخ 30 جولای امکان پذیر است و از آن پس کاربران مجبور به خریداری آن به قیمت 119 دلار می باشد. به نظر می رسد با ارائه نسخه پولی نرخ رشد بروز رسانی کاهش یابد.

برچسب هاwindows 10Microsoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10