ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران با تاکید بر همگرایی و برنامه‌ریزی صحیح صف و ستاد در اجرای ماموریت‌های بانک اظهار کرد: عملکرد شش ماهه اول سال‌جاری نشان از دستیابی به ثبات و حرکت در مسیر صحیح حرکت برنامه‌های تدوین‌شده و نزدیک‌ شدن به سوددهی بانک است.
بهزاد شیری در کارگاه آموزشی کارگروه پایش و کنترل درگاه‌های الکترونیک  پست بانک ایران با ذکر این مطلب افزود: هماهنگی و هم‌جهت بودن در اجرای برنامه‌ها موجب توانمندی و قدرتمندی می‌شود و وجود کارشناسان متعهد و متخصص در حوزه‌های مختلف عامل تعیین‌کننده برای هماهنگی بین واحدهای برنامه ریز و عملیات است.
شیری؛ شعب و باجه‌های بانکی در سطح کشور را نقطه اتصال بانک با جامعه هدف دانست و اظهار کرد: اگر شعب به صورت کارا و منسجم فعالیت کنند به طور قطع  مشتریان و سهامداران از مزایای بیشتری بهره‌مند می شوند.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به این که بدنه اصلی بانک، نقش توسعه‌ای را دارا است، صریح کرد: باید  تا پایان سال‌جاری برنامه ابلاغی را تا رسیدن به اهداف تعیین‌شده به خوبی پیش ببریم تا در سال 1399 در قالب استراتژی تدوین شده و بلند مدت حرکت کنیم.
وی در پایان با ارائه گزارش عملکرد بانک طی نیمه اول سال 1398و تشریح شاخص‌های ترازنامه بانک، توصیه‌های لازم را نیز به کارشناسان حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی، فناوری اطلاعات و باجه‌های بانکی برای پیشبرد اهداف بانک ارائه کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه