کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

امروز Financial Force، راه حل رایانش ابری ERP ساخته شده بر روی پلتفرم Salesforce، اعلام کرد، Tod Nielsen مدیراجرایی با تجربه‌ی گروه Who’s Who شرکت‌های فناوری و مدیرعامل اسبق شرکت Heroku و معاون اجرایی خود را مدیر عامل جدید شرکت Salesforce خواهد کرد.
Nielsen که رزومه‌ی درخشانی دارد و تا به حال مدیرعامل و مدیراجرایی شرکت‌های مختلفی بوده، جایگزین Jeremy Roche، موسس این شرکت می‌شود. البته Roche در هیئت‌مدیره‌ باقی می‌ماند و در اروپا جایی که مستقر است، سمتی به او داده می‌شود و سپس Nielsen زمام امور شرکتی که بیش از ۱۹۳ میلیون دلار افزایش درآمد داشته را به دست می‌گیرد. شایان ذکر است، شرکت مذکور در نوبت اخیر سرمایه‌گذاری در مارس ۲۰۱۵ ، ۱۱۰ میلیون دلار به دست آورد.
با توجه به بررسی‌های تحلیلگر، Michael Krigsman، یکی از دلایل این جایگزینی را می‌توان سرمایه‌گذارانی دانست که علی‌رغم محبوبیت Roche به دنبال تغییر بودند. اما Brent Leary که از بنیانگذاران و شریک CRM Essentials است، می‌گوید ممکن است یک عامل شخصی در این تصمیم‌گیری دخیل باشد. او اشاره کرد که Roche از انگلستان ممکن است دور از خانه و این مسافت زیاد خسته شده باشد.
همانطور که می‌دانید، Salesforce یک شرکت نرم‌افزاری بين‌المللی است که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو در کالیفرنیای جنوبی واقع است و نرم‌افزارهای سازمانی و شرکتی تولید می‌کند. یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM می‌باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت تمایل Salesforce به خرید Twitter