گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ فروردين

مدیرعامل Kickstrarter، آقای Perry Chen، نامه‌ی سرگشاده‌ای منتشر کرد و در آن اشاره کرد که از شغلش کناره‌گیری می‌کند. وی یکی از سه بنیانگذار این سرویس در سال ۲۰۰۹ است. در پنج سال اول شکل‌گیری Kickstrarter و سپس از دو سال پیش، وی به عنوان مدیر عامل در این شرکت مشغول به فعالیت بود.
Chen در نامه‌اش آورده، به عنوان رییس هیات مدیره باقی می‌ماند و بر روی نیازهای سطح بالا و بلند مدت شرکت متمرکز می‌شود. با کناره‌گیری بیشتر Chen از کارهای عملیاتی، Aziz Hasan، ریاست بخش محصول و طراحی، مدیرعامل موقت می‌شود.
در این نامه Chen نوشت: "هنگامی که من در سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیرعامل برگشتم، در ابتدا قصد داشتم برای حدود شش ماه بر روی راه‌اندازی بنیاد طولانی مدتی کار کنم تا Kickstrarter  همگام با ماموریتش باقی بماند، و رهبر بعدی را برای موفقیت به کار بگیریم. این ماه‌ها به سرعت تبدیل به دو سال شد تا راه بهتری برای ارائه‌ی جنبه‌های مرکزی سرویس‌مان از طریق مکانیزمی قدرتمند، محصولی قوی، و تیمی که ما امروزه دور هم جمع کرده‌ایم، را توسعه دهیم."
Chen یادآور شد، این سرویس ۴.۲ میلیارد دلار در پروژه‌ها متعهد شده و حدود ۱۶۰ هزار پروژه را به طور موفقیت‌آمیز مورد حمایت قرار داده است. ماه آینده، دهمین سالگرد تاسیس Kickstrarter است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه