گوناگون
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

گرفتن مدرک دوره‌ی چهار ساله‌ی دانشگاه در آمریکا امری پر هزینه تلقی می‌گردد. مدیرعامل LinkedIn، آقای Jeff Weiner معتقد است که آمریکاییان بیش از اندازه به آن بها می‌دهند.
به اعتقاد Weiner به طور تاریخی بیش از اندازه به دوره‌ی چهار ساله‌ی دانشگاه بها داده شده است، در حالی که نکته‌ای که مقفول مانده، توجه به دوره‌های مهارت‌محور و امکانات آموزشی آن بوده است. وی همچنین بیان داشته است که داشتن مهارت، به جای اخذ مدرک بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
امری که در بیشتر سیستم‌های آموزشی و فرهنگ‌ها شاهد آن هستیم این است که گذراندن مدرک ۴ ساله‌ی دوره‌ی کارشناسی و اخذ مدرک آن می‌تواند آینده‌ی شغلی افراد را تضمین کند، اما آن چیزی که در عمل رخ می‌دهد، موفقیت افرادی است که مهارت لازم انجام کار و یا حرفه‌ای را به خوبی کسب کرده‌اند، فارغ از آنکه مدرکی گرفته‌اند یا خیر.
در واقع هدف LinkedIn به همراه شرکت زیر مجموعه‌اش، Lynda، آن است که مهارت‌های مورد نیاز برای تصدی هر سمت و حرفه‌ای را به کاربران ارائه دهد. این امر از طرفی برای LinkedIn می‌تواند به راحتی صورت گیرد، چرا که این سرویس دسترسی کاملی به شغل‌های مورد نیاز شرکت‌ها و افراد با مهارت‌هایی که برای چنین شغل‌هایی پذیرفته می‌شوند، دارد. از طرف دیگر کاربران نیز به جای پرداخت هزینه‌ و زمان زیاد برای گذراندن دوره‌ی کارشناسی ۴ ساله، تنها مهارت مورد  نیاز خود را از طریق Lynda دریافت خواهند کرد.

برچسب هاJeff WeinerLinkedIn
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رمز بیش از 100 میلیون کاربر LinkedIn هک شد