ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

سید مجیدصدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در شرکت مخابرات ایران با همراهی ریاست و اعضای محترم هیات مدیره و معاونین تلاش کردیم ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) را با پرداخت حقوق کارکنان پیوند بزنیم تا تمام کارکنان راضی‌تر و خوشحال‌تر وارد روزهای سال نو شوند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، او با بیان اینکه پرداخت حقوق کارکنان در سریع‌ترین زمان ممکن، اولویت مهم مدیران شرکت مخابرات ایران است، خاطرنشان کرد: پرداخت عیدی و حقوق در بیست و پنجم بهمن ماه و پرداخت حقوق اسفند در پانزدهم این ماه امری بود که در طول سال های گذشته در مخابرات کم سابقه بوده است.
سیدمجید صدری همچنین تصریح کرد: از تمام پیمانکاران استان‌ها هم خواسته‌ام در هر شکل و حالتی، مشابه ستاد عمل کنند و این روزها مطالبات کارکنان خود را پرداخت کنند تا نگرانی از همه دور شود.
وی اضافه کرد: ما علاقه‌مندیم همکاران محترم هر چه زودتر به همراه خانواده‌ی محترمشان خریدهای عید نوروز را انجام دهند تا با فراغ خاطر و آسودگی خیال به استقبال بهار و سال نو روند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: آرامش ضرورتی است که خانواده‌ی بزرگ مخابرات در این مقطع زمانی به آن نیاز دارد تا با همدلی به سمت و سوی فردای بهتر حرکت کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه