موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

سال گذشته، Xiaomi گوشی هوشمند خود را بانام Mi A1 را برای اولین‌بار با سیستم‌عامل اندروید و رابط اختصاصی MIUI عرضه کرد. در حال حاضر این کمپانی تمام تلاش خود را به کار بسته تا جانشین جدید Mi A2 را برای محصول قبلی ارائه نماید.
Xiaomi Mi A2 نسخه‌ی جهانی Mi 6X قبلاً در تصاویر مفهومی به نمایش درآمده است. حال ویژگی‌های این گوشی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. بر اساس اخبار منتشر شده این محصول دارای صفحه‌نمایش Full-HD + 5.99 اینچی بدون فریم با رزولوشن 2160 * 1080 و نسبت تصویر 18 به 9 می‌باشد. همچنین بر اساس شایعات به نظر می‌رسد پردازنده‌ی انتخاب‌ شده برای این پرچم‌دار جدید نسخه‌ی Qualcomm Snapdragon 626، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود باتری 2910 میلی‌آمپر خواهد بود.
Mi A2 دارای دوربین دوگانه با حسگرهای 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 و 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 و همچنین فلش نوری می‌باشد. انتظار می‌رود که این دوربین دارای فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز (PDAF) و تثبیت‌کننده‌ی تصویر اپتیکال (OIS) باشد. در قسمت جلویی نیز گوشی حسگر 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 قرار خواهد گرفت.
Xiaomi Mi A2 بر روی Android 8.1 Oreo اجرا خواهد شد و بخشی از برنامه‌های Android One فعال خواهد شد. با توجه به شایعات، طراحی گوشی هوشمند مشابه طراحی Xiaomi Redmi Note 5 Pro خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و اعلام تاریخ ورود بازار Xiaomi Mi A2 وجود ندارد. احتمالاً این دستگاه در ماه جولای رونمایی خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه