موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ بهمن

در شبکه های اجتماعی جهانی به تازگی مشخصات گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Pro 2 منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات گوشی هوشمند جدید این کمپانی دیگر دارای دو دوربین نخواهد بود.
اولین نسخه گوشی هوشمند  Xiaomi Redmi Pro در سال گذشته رونمایی شد و در ماه جولای برای فروش گذاشته شد. اما در آن زمان این دستگاه تنها محصول این کمپانی، از سری های گوشی های هوشمند با دو دوربین بود. این گوشی نه تنها ویژگی هایی قابل مقایسه ای با محصول کمپانی Apple  داشت، بلکه مجهز به پردازنده پرچمدار Mediatek، طراحی بسیار شیک و قیمت مقرون به صرفه بود که آن را محبوب تر از محصولات Apple در میان سطح متوسط جامعه می کرد.
در حال حاضر در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo در مورد مشخصات فنی Xiaomi Redmi Pro 2 اخباری منتشر شده است. این محصول مجهز به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و حسگر IMX362 Sony می باشد. کمپانی  Xiaomi ارزش محصول و میزان حق خرید محصولاتش را با استفاده از پارامتر های قرار گرفته شده در محصولاتش در نظر می گیرد.
این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی است و قیمت پیشنهادی برای عرضه 1599 یوآن برآورد شده است. البته نسخه بالاتر این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 1799 یوان خواهد بود. نمایندگان این کمپانی به طرفداران محصولات خود وعده داده اند که این گوشی هوشمند در تابستان 2017 در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه