گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۶ دي

سامسونگ امروز در مراسم رونمایی از پرچم‌داران خانواده سری Galaxy S21، یک محصول پوشیدنی هم به بازار معرفی کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازار محصولات پوشیدنی سامسونگ در سال گذشته 35 درصد رشد یافته است و میزان صادرات ابزارهای پوشیدنی آن به 125 میلیون رسید. بطوریکه در این میان فروش سامسونگ در بحش هدست و هدفون 60 درصد رشد داشته و در مقایسه با متوسط بازار نیز دو برابر شده است.
Galaxy Buds Pro که امروز به بازار معرفی شد، در مقایسه با مدلی قبلی تغییرات کلی در فرم و شکل داشته است. ضمن اینکه از بالاترین استاندارد مقاومت در برابر آب برخوردار است و کاربران می‌توانند به راحتی با آن ورزش‌های سنگین انجام دهند.
مجهز به دو بلندگوی دوگانه بزرگ، Woofer یازده میلی متری و توییتر 6.5 میلی متری است تا صدای زیر و بم به راحتی کاملا پوشش داده شود.
در Galaxy Buds Pro کیفیت مکالمه بهبود یافته و صداهای ناخواسته اطراف به لطف وجود سه میکروفون داخلی و خارجی و شتاب‌سنج مخصوص برای شناسایی حرکت فک حذف می‌شوند.
به تکنولوژی محافظ باد مجهز شده است و می‌توان به راحتی در فضایی که باد می‌آید با آن صحبت کرد. ضمن اینکه Noise Cancelling از ویژگی‌های اصلی آن است و به راحتی می‌توان تا 99 درصد صداهای محیط را از آن حذف کرد. مهمتر از همه اینکه می‌توان روی محیط اطراف احاطه داشت و موقع نیاز به شنیدن صدای اطراف تا چهار سطح می‌توان میزان صدای محیط را تنظیم کرد.
قابلیت همزمانی مکالمه و گوش دادن آهنگ به Galaxy Buds Pro اضافه شده و موقع مکالمه، به طور خودکار صدای آهنگ را کم و Noise Cancelling را قطع می‌کند و بعد از پایان مکالمه دوباره به حالت اولیه تنظیمات تعیین شده برمی‌گردد.
دو ویژگی‌‌ای که به Galaxy Buds Pro  اضافه شده، Auto switch بین دستگاه‌های گلکسی و قابلیت حالت تئاتر برای شبیه‌سازی انواع و اقسام بلندگوها است.
Galaxy Buds Pro سامسونگ با کمک کیس 18 ساعت باتری دارد و بهترین Air Buds معرفی شده برای لذت بردن از دستگاه‌های گلکسی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه