موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ بهمن

این دستگاه  مجهز است به تکنولوژی گیرنده صوتی هوشمند که با استفاده از ارتعاشات به منظور انتقال صدا با استفاده از صفحه نمایش دستگاه کاربرد دارد.
«Kyocera»،  کمپانی ژاپنی اولین تلفن همراه با قابلیت مقاومت در برابر صابون را معرفی کرد که «Digno Rafre» نام داشت. اما اکنون آنها بازگشته اند تا موبایل جدیدی با نام «Rafre» را وارد بازار کنند.
نسخه قبلی مشخصات سخت افزاری معمولی داشته و می توان گفت مدل سال 2017 آن نیز تفاوت چشم گیری در این زمینه ندارد. بهره گیری از نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720p، چیپست نامشخص، حافظه رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برخی از مشخصات این گوشی می باشد.
لازم به ذکر است که  گجت مذکور از یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی بهره می برد. علاوه بر آن، «Rafre» از فناوری «Kyocera Smart Sonic Receiver» استفاده می کند تا به وسیله انتقال ارتعاشات به استخوان جمجمه،  صوت را به پرده گوش منتقل کند.
چیزی که «Rafre» را از سایر تلفن های همراه متمایز می کند، مجهز بودن به استانداردهای  MIL-STD-810G، IPX5، IPX8  و IPG5X  است. این موبایل در برابر گرد و غبار، آب و ضربه مقاوم است. کمپانی سازنده آن ادعا کرده که «Rafre» می تواند در برابر شستشو با آب و صابون نیز مقاومت کند.
در بخش نرم افزاری نیز تلفن همراه مورد بحث دارای اندروید 7.0 نوقا بوده و از یک برنامه آموزش آشپزی به خصوص بهره می برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه