اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

سیستم های تمرینی زیادی وجود دارند که برای استفاده ازآن ها به وسایل و تجهیزات ورزشی نیاز نیست. تنها چیزی که برای یک ورزش ساده، کم خرج و در عین حال موثر نیاز دارید کمی فضا، یک دست لباس ورزشی و نرم افزار تایمر ورزشی در اندروید است. برای انجام تمرینات در سیستم تمرینی Tabata و HIIT، نیاز به یک تایمر خاص برای شمارش فاصله و تعداد گام ها خواهید داشت.
در این موارد نیاز است تا با در دست داشتن برنامه ای ریتم دقیق تمرینات را ثبت نمایید و تمامی این برنامه ریزی ها در نرم افزار جدید تایمر اسپرت اندروید وجود دارد. هنگامی که شما برای اولین بار از این برنامه استفاده می کنید، نرم افزار سوالاتی مانند قد، وزن و سن را از شما خواهد پرسید و سپس میزان کالری سوخته شده را در شما محاسبه خواهد کرد. برنامه به صورت استاندارد، متناسب با سیکل تمرینی Tabata طراحی شده است. البته افزودن برنامه های تمرینی دیگری نیز در برنامه وجود دارد که می توان آنها را نیز به دوره ی تمرین اضافه کرد.
البته در حال حاضر تنها کراس‌فیت یا آمادگی جسمانی چندگانه و دویدن در برنامه طراحی شده که تا آینده ای نزدیک با ارائه ی به روزرسانی برنامه کامل تر خواهد شد. تایمر نیز بسیار ساده طراحی شده و به راحتی می توانید اطلاعات تمرینی خود از جمله تعداد گام ها و فاصله را به دست آورید. تمرینات یکی پس از دیگری اعلام خواهد شد، در نتیجه نیازی به نگاه کردن به صفحه نمایش گوشی نخواهید داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه