اپلیکیشن
مصطفی طبری۷:۴۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد

براساس گزارش سایت معتبر 9to5Mac نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS 9 از یک نسخه ویژه به منظور پشتیبانی از سخت افزارهای قدیمی تر اپل بهره خواهد برد.
انتظار می رود این اپل از این سیستم عامل در جریان کنفرانس WWDC که ماه آینده برگزار می شود، رونمایی کند.
نسخه پایه iOS 9 احتمالاً از تمام ویژگی های نسخه اصلی بهره نخواهد برد، اما در عوض امکان بکارگیری بر روی دستگاه های قدیمی تر نظیر iPhone 4s یا آیپد مینی را فراهم می کند.
بنظر می رسد اپل پس از بررسی و آزمایش های مختلف قابلیت های جدید را به این نسخه از iOS اضافه کند. پیش تر نیز این شرکت تلاش کرد تا با حذف برخی از ویژگی ها از این سیستم عامل، آن را بر روی سخت افزارهای قدیمی تر به شکلی مطلوب ارائه دهد.
نسخه جدید iOS همچنین از نظر امنیتی بسیار قدرتمند خواهد بود. یک ویژگی جدید تحت عنوان " Rootless" امکاناتی نظیر رمزگذاری فایل ها، جلوگیری از بدافزارها، محافظت از اطلاعات حساس و مقاومت بیشتر در برابر جیلبریک را ارائه خواهد داد.
iOS 9 تمام تمرکز خود را بر روی ارائه تجربه کاربری بهتر معطوف خواهد کرد. اپل با استفاده از بهینه سازی های  مختلف قصد دارد این سیستم عامل را به تکامل برساند. همچنین این شرکت اعلام کرده که از این شیوه در عرضه نسخه بعدی OS X نیز بهره خواهد گرفت.
مطمئناً کاربرانی که از دستگاه های قدیمی تر اپل استفاده می کنند از انتشار یک نسخه

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقص امنیتی بزرگی بر روی کامپیوترهای Mac تولید قبل از سال 2014 یافت شد