گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، در مصاحبه ی این خبرگزاری با معاون بخش امنیت و نظم عمومی پلیس مسکو، سرگئی پیشورکف، سیستم امنیتی جدید نظارتی در مسکو دارای قابلیت تشخیص چهره می باشد و قرار است از سال 2018 در تمام ایستگاه های متروی این شهر فعال گردد.
پیش از این رئیس متروی مسکو، دیمیتری پگف نیز اعلام کرده بود که قرار است دوربین هایی هوشمند در تمام ایستگاه های متروی روسیه که بزرگترین خط مترو جهان به شمار می آید نصب گردد. وی افزود دوربین ها می توانند به طور دقیق افرار وارد شده به ساختمان مترو را اسکن کنند و اطلاعات افراد در سیستم امنیتی کشور ضبط خواهد شد.
معاون بخش امنیت و نظم عمومی پلیس مسکو در این مصاحبه افزود در حال حاضر عملیات نصب دوربین ها در برخی از ایستگاه ها آغاز شده است. او گفت شهر مسکو یکی از توریست پذیر ترین شهر های جهان است و متروی روسیه نیز تعداد بسیار بالایی از مردم را در طول روز پذیرا می باشد. قرار است دوربین ها در قسمت های ورودی و خروجی، همچنین راهرو های انتظار نصب شوند. دوربین های هوشمند به طور خودکار افرادی را که برای مدت زیاد بدون حرکت می مانند و یا دارای حرکات مشکوک نظیر جا گذاشتن وسایل خود در مترو هستند به سرعت شناسایی و به ماموران امنیتی گزارش می دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه