ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) به نقش این پژوهشگاه در بومی‌سازی لبه فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی تاکید کرد.
به نقل از  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرلشگر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، سید ابوالحسن فیروزآبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی و دبیر شورای عالی فضای مجازی، امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات و حمید فتاحی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، از پژوهشگاه ICT بازدید کردند  و با توانمندی‌های پژوهشگاه در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آشنا شدند.
در این بازدید سرلشگرمصطفی ایزدی با اشاره به نقش و ماهیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این مجموعه تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند در حوزه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نقش موثری در بومی‌سازی لبه فناوری داشته باشد.
وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دستاوردهای این پژوهشگاه طی یک سال اخیر و تلاشهای پژوهشگران جوان و توانمند حوزه ICT کشور اظهار کرد: این پژوهشگاه نقطه عطفی برای توسعه ارتباطات کشور است و حمایت همه بخشها از پژوهشگاه ارتباطات موجب افزایش انگیزه و تلاش مضاعف نخبگان جوان حوزه ICT می‌شود.
بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان با حضور در نمایشگاه برپا شده، در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها و دستاوردهای پژوهشکده امنیت قرار گرفتند.
در این بازدید گزارشی از سامانه اندازه گیری تشعشعات الکترومغناطیسی، توانمندی‌ها و دستاوردهای گروه ارتباطات ماهواره ای در حوزه محموله های مخابراتی مدار  لئو  و ژئو، ایستگاه های زمینی و سایر سامانه های این پژوهشکده ارائه شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه