موبایل و تبلت
مریم طاهری۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

نوکیا قصد دارد تبلتی با ابعاد ۱۸.۴ اینچ بسازد که از سخت‌‌افزار بسیار قدرتمندی  بهره مند خواهد بود. بر اساس نتایج بنچمارکی درGFX  Bench  ، نوکیا در حال ساخت تبلتی است که از نظر عملکرد می‌تواند از پس آیپد پرو اپل برآید.
همان‌طور که گفته شد، این تبلت دارای نمایشگر ۱۸.۴ اینچی است با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این ویژگی، تبلت نوکیا را به یکی از بزرگ ‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل خواهد کرد. در بنچمارک به این موضوع اشاره شده است که محصول جدید نوکیا از سیستم ‌عامل اندروید 7.0 نوقا برخوردار است و  تراشه اسنپدراگون 835 دارد.

روی تراشه اسنپدراگون 835، پردازنده ۸ هسته‌ای وجود دارد که فرکانس آن ‌ها در بنچمارک، ۲.۲ گیگاهرتز ذکر شده است و در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی آدرنو 540 قرار گرفته که وظایف محاسبات گرافیکی و رندرینگ را به عهده دارد.
از دیگر مشخصات تبلت جدید نوکیا می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد که  هر دو دوربین قادر به ضبط تصاویر با فرمت 4Kهستند.
برای ارتباطات ساده‌ تر در این تبلت از 4G LTE  و چیپ NFC استفاده شده است و از جی‌ پی‌ اس نیز پشتیبانی می‌شود. بر اساس شایعات، انتظار می‌رود که در کنار این محصول شاهد یک کیبورد مستقل نیز باشیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه