گوناگون
مصطفی طبری۱۴:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۲ خرداد

در طی ماه های اخیر گوگل تمایل خود را در زمینه اتوموبیل های بدون راننده نشان داده است. این شرکت مدتی پیش آماری از تعداد تصادفات صورت گرفته توسط خودروهای بدون راننده منتشر کرده بود. بخش نرم افزاری در این نوع خودروها بسیار حائز اهمیت است و حالا بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که چه کسی به اطلاعات بدست آمده از خودروهای بدون راننده دسترسی خواهد داشت. به گزارش سایت Re/code، مدیر عامل آئودی، راپرت استدلر احساسی خاص نسبت به این قضیه دارد.
در جریان یک رویداد مرتبط با کسب و کار که روز سه شنبه در برلین با همراهی اریک اشمیت از شرکت گوگل برگزار شد، استدلر گفت:
"امروزه اتوموبیل برای برخی افراد خانه دوم محسوب می شود. خانه یک چیز خصوصی است و بنابراین اطلاعاتی که از خودروهای بدون راننده بدست می آیند نیز تنها باید در اختیار خود کاربران قرار بگیرند."
در طی ماه های گذشته، گوگل همواره سعی در ایجاد روابط دوستانه با آئودی را داشته تا در آینده همکاری های مثبتی را انجام دهند. اما مشکل اینجاست که این خودروساز آلمانی نگرشی متفاوت نسبت به حریم خصوصی خودروهای بدون راننده داشته و این موضوع با سیاست های گوگل در تضاد است. استدلر اضاه می کند "مشتری تمایل دارد در مرکز توجه باشد، اما نمی خواهد از او سوء استفاده اطلاعاتی شود."


این صحبت ها چیز جدیدی نیستند و از زمانی که بحث خودروهای متصل و بدون راننده رواج پیدا کرده، عده بسیاری از کارشناسان و مدیران نگران سیاست های گوگل پیرامون مسائل حریم خصوصی هستند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

11 تصادف ماشین بدون راننده گوگل، نتیجه اشتباه انسانی