ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۶ فروردين

به گزارش مهر، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ارتباط در همه شهرهای استان لرستان برقرار است و در پلدختر نسل دوم و پیامک‌ها فعال شده است.
وی با اشاره به احداث فیبرنوری در پلدختر تصریح کرد: فیبرنوری قدیمی از بین رفته که فیبرنوری جدید جایگزین آن شده و نخستین سایت نسل چهار تلفن همراه نیز آغاز به کار کرده و بالن اینترنتی در پلدختر نصب شده است.
وزیر ارتباطات بیان کرد: برنامه‌ریزی کوتاه مدت از سوی وزارت ارتباطات برای بازسازی تجهیزات از بین رفته در نظر گرفته شده است.
آذری جهرمی با بیان اینکه اساسی‌ترین زیرساخت‌ها، زیرساخت بانکی است، تصریح کرد: اولویت ما ایجاد فعالیت بانکی است که پست بانک و بانک انصار فعال شده‌اند، با هماهنگی شرکت پارسیان ۵۰۰ دستگاه پوز برای تجارت الکترونیک به این مناطق ارسال شده است.
وی افزود: خط تلفن جدید برای تماس‌های اضطراری مانند پلیس و نیروهای انتظامی، بیمارستان و اورژانس راه‌اندازی شده است.
وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: وضعیت ارتباطات در پلدختر عادی شده و ظرفیت آن تا ۴ برابر افرایش پیدا کرد.
آذری جهرمی تاکید کرد: ارائه خدمات رایگان به مردم تمدید و ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه حجم تخریب‌های صورت گرفته غیرقابل باور است، خاطر نشان کرد: روز گذشته به صورت تصادفی از برخی مناطق آسیب دیده بازدید کردیم اگرچه گلایه‌هایی بود اما مردم برخورد خوبی داشتند.
وزیر ارتباطات گفت: خسارت سیل‌های اخیر به سیستم ارتباطی کشور حدود ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و به پلدختر حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه