موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۷ بهمن

در اواخر ماه فوریه، مدیران نوکیا به‌طور رسمی از محصول Nokia 7 Plus رونمایی خواهند کرد. گفتنی است این محصول اولین مدل بدون فریم از کمپانی HMD Global خواهد بود. از ویژگی‌های این محصول جدید که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است می‌توان به وجود صفحه‌نمایش 6 اینچی و دوربین Carl Zeiss اشاره کرد.
در این خبرها به نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن Full HD+ (2160x1080) نیز اشاره‌ شده است. صفحه‌نمایش مجهز به شیشه‌ی محافظ Corning Gorilla و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. جنس بدنه‌ی این گوشی از شیشه می‌باشد، در حالیکه قاب دور آن از فلزی بادوام تهیه‌ شده است و می‌تواند دستگاه را از ضربات محافظت نماید.
با این اوصاف می‌توان گفت Nokia 7 Plus ویژگی‌های جدیدی از تکنولوژی روز را دریافت کرده است و مطمئناً یکی از بهترین‌ها در بازار گوشی‌های مدرن محسوب خواهد شد. Nokia 7 Plus مجهز به پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 660 با سرعت فرکانسی 2.0 گیگاهرتز، شتاب‌دهنده‌ی گرافیکی Adreno 512 و مودم X12 LTE می‌باشد. از دیگر مشخصات این محصول، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با تکنولوژی Nokia OZO است. سیستم‌عامل در حال اجرا بر روی این گوشی Android 8.0 Oreo خواهد بود.
در پنل پشت این گوشی هوشمند یک دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی با اپتیک Carl Zeiss قرار داده شده است که از زوم اپتیکال 2 برابر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، در پنل عقب، محل سرامیکی برای اسکنر اثرانگشت وجود دارد. قیمت تخمین زده‌ شده برای گوشی هوشمند 300 دلار است. همچنین خرید این محصول نه‌ تنها در چین بلکه در تمامی بازارهای جهانی ممکن خواهد بود. رونمایی از Nokia 7 Plus در تاریخ 28 فوریه در همایش بین‌المللی (MWC) در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه