نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ ارديبهشت

به گزارشی از نشریه ی خبری The Verge، توسعه دهندگان گوگل ویژگی جدیدی را در اپلیکیشن Google Photos افزوده اند که کاربر را قادر می سازد تصاویر موجود در گوشی خود را با استفاده از AirPlay در صفحه تلویزیون مشاهده کند.
اخیرا با به روزرسانی برنامه ی Google Photos برای سیستم عامل iOS، امکان ارسال تصاویر از گوشی iPhone به تلویزیون میسر شده است، البته این در صورتی است که کاربر برنامه ی Apple TV را فعال کرده باشد. این به روزرسانی می تواند گوشی کاربر را با استفاده از برنامه ی AirPlay به تلویزیون متصل کرده و تصاویر موجود در Google Photos را به دلخواه کاربر بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان دهد.
به روزرسانی جدید اگرچه یک ویژگی نوآورانه و فوق العاده محسوب نمی شود اما می توان گفت یک قابلیت کراس پلتفرم است که در حال حاضر بسیاری از کاربران نیازمند آن هستند و می تواند اشتراک گذاری بین پلتفرم های متفاوت را تسهیل کند.
با توجه به تجربه ی Google در توسعه ی نرم افزار های کلاس یک برای iPhone، به عنوان مثال Motion Stills، کمی عجیب به نظر می رسد که واقعا این مدت زمان زیاد نیاز بود تا متخصصین گوگل بتوانند با استفاده از AirPlay تصاویر Google Photos را نمایش دهند؟ اما آنچه توسعه دهندگان این کمپانی به آن اعتقاد دارند این است که "دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است".

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه