کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

Paypal تمام کمک‌های خیریه را در طول تعطیلات اخیر محاسبه کرده است. شرکت پردازش پرداخت آنلاین Paypal اعلام کرد، 8 میلیون کاربر این شرکت از 181 کشور و ۲۸۲۰۵۳ سازمان تا پایان سال  2016 به میزان 97121 میلیون دلار کمک‌های خیریه خود را انجام دادند.
این فصل تعطیلات به طور رسمی از ماه نوانبر به مدت 3 ماه آغاز شده است اما Paypal خودش را به چند هفته در سال محدود نکرده است. مطمئنا این شرکت با همکاری GoFunfMe به کمک‌های مالی پایان سال سرعت می‌بخشد و اجازه می‌دهد هر کس کمپین خیریه‌ی خود را ایجاد نماید.
Payoal اذعان داشت بیشترین کمک‌های خیریه در شب سال نو نسبت به روزهای دیگر سال انجام می‌شود. شرکت مذکور اعلام کرد، 77 میلیون دلار در ماه دسامبر  به هزاران سازمان خیریه  در سراسر جهان  کمک کرده است. بالاترین میانگین داده شده بیش از 230000 دلار و متوسط آن 93 دلار بوده است. همچنین  میانگین بالاترین مقدار خیریه‌ی سالانه 89 دلار می‌باشد. شایان ذکر است، صدها هزار نفر از افراد بین 1 تا 5 دلار کمک کرده‌اند. گفتنی است کمک‌های مالی  از طریق  گوشی‌های هوشمند و تبلت نقش به سزایی در فصل تعطیلات  سال گذشته داشته است. در واقع 21 درصد این کمک‌ها از طریق چنین گجت‌هایی است. این درحالی است که کمک‌های خیریه‌ی شرکت مذکور در مجموع در سال 2016 ، 7/3 میلیارد دلار ، 11 درصد بیشتر از 2015 بوده است.

برچسب هاPayPal
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جذب سرمایه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت Affirm