ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۳ شهريور

کمیسیون تنظیم مقررات امروز اصول حاکم بر تمدید پروانه های FWA را تصویب کرد و بر اساس آن پروانه فعالیت این شرکت ها تا سال ۱۴۰۷ تمدید شد.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کمیسیون تنظیم مقررات همچنین با وضع مقرراتی، امکان ارایه خدمات 5G از سوی این شرکت ها را فراهم کرد و این شرکت ها با پرداخت 28.1 درصد تسهیم درآمد و صرفا روی فرکانس 3500 مگاهرتز مجاز به ارایه خدمات TD با قابلیت موبیلیتی شدند. پیش از این اپراتورهای FWA صرفا مجاز به ارایه خدمات با قابلیت پورتابل و نه موبایل بودند.
کمیسیون تنظیم مقررات همچنین مصوب کرد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات، بازنگری در میزان حق السهم پرداختی اپراتورها به دولت را آغاز و امکان مشارکت فعال دولت در سرمایه گذاری توسعه زیرساخت ها را در دستور کار قرار دهد.
افزایش سرمایه گذاری دولت در توسعه روستایی، با توجه به مقوله مهم عدالت آموزشی از دیگر موضوعات جلسه امروز بود که مقرر شد سازمان و مجری طرح USO طرح و‌ مدل اقتصادی خود را در جلسه آینده برای تصمیم گیری نهایی ارایه کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه