سرگرمی
حمید رضا مازندرانی۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

پاییز امسال که Propel پهپادهای رسمی جنگ ستارگان را عرضه کند، طرفداران این مجموعه می توانند در حیاط خانه خود یک جنگ واقعی راه بیندازند. این کمپانی سازنده اسباب بازی قبلاً یک نمونه کوچک از هلیکوپترهای فالکون میلینیوم، یک X-Wing و یک دوچرخه speeder ساخته بود. به نقل از نشریه wired، ملخ های این پهپادها شفاف است و در زیر آن ها تعبیه شده تا محصول نهایی تا حد امکان به واقعیت نزدیک باشد.
به گمان ما تنها تعداد اندکی مجموعه دار آن ها را به کلکسیون خود اضافه خواهند کرد، اما اگر واقعاً می خواهید با این پهپادها بازی کنید، باید بدانید این ها تا بیش از 60 کیلومتر بر ساعت سرعت دارند و با فشردن یک دکمه، چرخش 360 درجه ای می زنند. آن ها همچنین مجهز به شلیک لیزری هستند، که امکان بازی لیزر تگ با حداکثر 24 نفر از دوستان را فراهم می سازد.
خبر بد این است که این پهپادها در زمان عرضه (پاییز) در آمریکا و کانادا در دسترس نخواهند بود، و کاربران این دو کشور باید منتظر باشند تا کمپانی Propel آن ها را بیاورد. همه انواع محصولات هم اکنون رزرو شده و کمپانی نیازی ندارد قیمت آن را کاهش دهد. هم اکنون می توانید هر پهپاد را با قیمت 200 تا 300 دلار ثبت نام کنید، تا بتوانید در اولین فرصت یکی از آن ها را داشته باشید.

برچسب هاStar WarsDronesX-Wing
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ناسا در حال کار کردن با دانشجویان بر روی طرح هوای پیمای مریخ است