ترفند و آموزش
دنیا شکوهی۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ خرداد

با آمدن ویندوز 10 در 29 ام ماه جولای، مطمئنا میخواهید قبل از اینکه ویندوز خود را ارتقا دهید مطمئن شوید که کامپیوتر، اپلیکیشن هاو دستگاههای مختلف شما به خوبی کارخواهند کرد.
خوشبختانه مایکروسافت این مساله را با گرفتن ابزارهای ویندوز 10 که برروی تمام نسخه های ویندوز 7 و 8 نیز بوده است، آسان میکند. ارتقا ویندوز خود به نسخه 10 باید یکپارچه باشد. اما بهتر است مطمئن شوید که  setup شما از پیش آماده است.
آیکون جدید ویندوز در tray سیستم شما به شما این امکان را میدهد تا کارهایی بیشتر از ذخیره سازی کپی ویندوز خود به رایگان انجام دهید. همانطور که فاطیما وهاب در AddictiveTips (توصیه های تکنولوژی) اشاره کرد، همچنین میتواند تمام سیستم شما را چک کند تا مطمئن شوید همه چیز برای ارتقا آماده است.
این کار بسیار ساده است:
1. بر روی آیکون  Get Windows 10 در tray سیستم خود در پایینترین قسمت سمت راست دسکتاپ خود کلیک کنید.
2. بر روی منوی همبرگر در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.
3. در زیر Getting the upgrade، Check your PC را انتخاب کنید.
اگر در زمان رسیدن ارتقا آماده باشید، یک پیغام آماده برا رفتن دریافت میکنید. در غیر اینصورت، لیستی از دستگاه ها و اپلیکیشن هایی که پشتیبانی نمیشوند خواهید دید.
مشکلات دستگاها ممکن است به این معنی باشد که یک مانیتور دربالاترین رزولوشن قادر نیست به درستی نمایش دهد یا بعضی از بلندگوها قادر نیستند صدا را با ارتقا پخش کنند. اپلیکیشن هایی که پشتیبانی نمیشوند لازم است که قبل از پروسه ارتقا uninstall شوند. البته که یک به روزرسانی درایور و یا نصب patch نیز میتواند مشکل را حل کند، پس برای امکان رفع مشکلات آپدیت دوباره چک کنید.
شما میتوانید درباره مسائل سازگاری در وبسایت مایکروسافت جستجو کنید.
How to Check Device & App Compatibility Before Reserving a Windows 10 Copy

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویندوز 10 : چگونه تمام موزاییک ها را (tiles) از منوی استارت پاک کنیم و وانمود کنیم ویندوز 8 هرگز وجود نداشته است