موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

مدیر بخش طراحی گوشی های هوشمند Apple، جاناتان آیو، اعلام کرد این کمپانی کار بر روی گوشس هوشمند iPhone X را از سال 2012 آغاز کرده است. تلاش برای تولید یک گوشی هوشمند با طراحی بدون فریم از زمان عرضه‌ی نسل پنجم گوشی های این کمپانی شکل گرفته بود و قرار بود از آن در دهمین سالگرد تولید از این برند، رونمایی شود.
به گفته‌ی جاناتان آیو، توسعه دهندگان این کمپانی طراحی های مختلفی از قاب و اسکنر را برای این محصول ارائه دادند که قادر به شناسایی صورت مالک خود بود. در عین حال اکثریت گوشی ها قابلیت سازگاری با ویژگی های ارائه شده در محصول را نداشتند در نتیجه حتی به مرحله ی تولید اولیه هم نرسیدند. به همین دلیل هم امکان رونمایی از iPhone جدید تا قبل از آغاز سال جاری میسر نبود.
از سوی دیگر مدیر ارشد بخش طراحی اپل اشاره کرد، گذشت زمان سبب شد تا فناوری ها نیز توسعه یابند و این کمپانی موفق به تولید گوشی هوشمندی شود که نه تنها بدون قاب است بلکه مجهز به اسکنری پیشرفته و پردازنده‌ای با ویژگی‌های فوق مدرن شود. آیو همچنین افزود، به همین دلیلی است که iPhone X گران ترین محصول در تاریخ تولید گوشی های هوشمند این شرکت می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه