گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي

کانادا نیز ممکن است مانند فرانسه و انگلیس به جمع کشورهای دارای هواپیماهای بدون سرنشین بپیوندد. سازمان حمل‌ونقل در کانادا با پرواز آزمایشی اولین پهپاد این کشور در حوالی روستای Foremost در Alberta، موافقت کرد تا در نهایت راه برای هواپیماهای بدون سرنشین تحویل محصولات در کانادا، جهت راه‌اندازی خدمات حمل و نقل رباتیک تا اواخر ۲۰۱۷، باز شود. قرار است تست‌های اولیه‌ی برخی شرکای خدماتی برای استفاده از این پهپادها در سه ماهه‌ی اول سال جاری آغاز گردد. گفتنی است، برای هدایت این پهپادها و کسب اطمینان از رسیدن آن‌ها به مقصد از هدایت ماهواره‌ای استفاده خواهد شد.    
این سیستم تحویل کالا با هواپیماهای بدون سرنشین می‌تواند برای کانادا مهم‌تر از دیگر کشورها باشد. مانند کشورهای دیگر، DDC به دولت و مشتریان شرکت‌های بزرگ در تحویل برخی انواع کالا و اقلام مثلا از فروشگاه‌های آنلاین، کمک خواهد کرد. اگرچه سیستم مذکور با توجه به بافت جمعیتی و شیوه‌ی خانه‌سازی و جاده‌های کم در شمال کانادا بیشتر قابل اعمال خواهد بود.
انتظار‌ می‌رود در آینده، پهپادها برای حمل غذا و انتقال آن به مناطق سانحه دیده و روستایی که اغلب با کمبود مواد غذایی و مشکلات دیگر مواجه‌اند، مورد استفاده قرار گیرند.

برچسب هاcanadadrone
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نام 10 حرفه ای که تا 10 سال آینده توسط ربات ها انجام خواهد شد