سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

به گزارش رویترز، تنسنت اعلام کرد وابستگی‌اش به بازی‌سازی در چین را کاهش می‌دهد. به علت بازبینی‌های نظارتی و هزینه‌های سرمایه‌گذاری، تنسنت شدیدترین افت سود سه ماهه و آهسته‌ترین رشد سود سالیانه در طی ۱۳ سال گذشته را تجربه کرد.
Martin Lau، ریاست تنسنت، روز پنجشنبه گفت: "ترکیب درآمدی ما، با رشد سریع تبلیغات مبتنی بر عملکرد و دیگر درآمدها، به طور فزاینده‌ای در حال متنوع شدن است." Lau به بخشی اشاره کرد که شامل کسب‌وکار رایانش ابری جدید تنسنت بود، این بخش ۹.۱ میلیارد یوان (۱.۳۶ میلیارد دلار) برای شرکت درآمد داشت. Lau اضافه کرد، تنسنت دسته‌بندی درآمدی جدیدی را در گزارش عایدی آینده‌اش اضافه خواهد کرد که سهم آن را از تجارت‌های جدید به سرعت در حال رشد منعکس می‌کند.
دومین شرکت ارزشمند آسیا گفت، قصد جابه‌جایی کارمندان جوان را به مدیریت سطح متوسط در فرایند تغییرش دارد که در آن شرکت شاهد بازنشسته شدن یا تبدیل به مشاور شدن ۱۰ درصد از مدیرانش خواهد بود.
تنسنت هم اکنون در حال مبارزه با اقتصاد کند چین است که تاثیر منفی بر بخش فناوری شرکت گذاشته، همچنین قوانین نظارتی سخت و شدید آن بر کسب و کار اصلی شرکت، بازی‌سازی، اثر بازدارنده داشته است. از طرف دیگر، یک وقفه‌ی نه ماهه در تایید بازی جدید در چین مانع از آن شد که شرکت از برخی از بازی‌های بسیار محبوبش کسب درآمد چشمگیری داشته باشد.
سود خالص سه ماهه‌ی سپتامبر – دسامبر با بیش از ۳۲ درصد افت به ۱۴.۲ میلیارد یوان رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه