کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۴ آبان

گروه چینی لنوو، بزرگترین سازنده کامپیوترهای شخصی، در گزارش سه ماهه سوم خود در سال ۲۰۲۰ نشان داد سود به دست آمده بهتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت.
به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت گفته است از وضعیت دورکاری ناشی از پاندمی کووید 19 توانسته سود کند.
این غول چینی گفته است که رکوردهای جدیدی را برای درآمد گروه هم در بخش درآمد پیش از مالیات، هم در درآمد خالص و هم کسب و کارهای اصلی گروه در مقایسه با همین زمان در سال گذشته برای نخستین بار در شش ماه گذشته ثبت کرده است.
یانگ یوانکینگ، رئیس لنوو به رویترز گفته است: فصل گذشته بهترین فصل لنوو بوده است و امیدواریم فصل پیش رو نیز بهتر از آن باشد.
لنوو از رشد 53 درصدی در سود خالص خود در سه ماهه منتهی به سپتامبر با رقم 310 میلین دلار خبر داد و این درحالی بود که بیشتر تحلیلگران درآمد 224 میلیون دلاری را برای این کمپانی تخمین زده بودند. درآمدهای آن با رشد هفت درصدی به 14.5 میلیارد دلار رسید.
از آنجایی که با شروع پاندمی ویروس کرونا بسیاری از کارکنان شرکت های مختلف دنبال گزینه های کار از منزل بودند و ترجیح می دادند در خانه بمانند، این کمپانی انتظار دارد همچنان از فروش PC و تبلت رشد قابل ملاحظه ای را به دست بیاورد.
به گفته یانگ، حاشیه سود به دست آمده از PCهای بازی و PCهای باریک رشد بیشتری در مقایسه با سایر محصولات این شرکت داشته است.
طبق تحقیقات موسسه گارتنر، عرضه جهانی کامپیوترهای شخصی در فاصله ماه های جولای تا سپتامبر رشد 3.6 درصدی داشته است که ناشی از نیازهای کاربران به سرگرمی های خانگی و نیازهای ضروری آموزش از راه دور بوده و با رشد قوی بازار PC آمریکا طی 10 سال اخبر همراه بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه