کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ آذر

کسب‌وکار مرکز اطلاعات کوالکام یکی دیگر از ضربه‌های بزرگ برای این شرکت را ثبت می‌کند. کوالکام صدها نفر از کارمندانش را اخراج می‌کند. این خبر اولین‌بار توسط Information  منتشر شد و TechCrunch آن را تائید کرد. این تراشه‌ساز در مجموع ۲۶۹ کارمندش را اخراج کرد، ۱۴۴ نفر در کارولینای شمالی، جایی که تجارت مرکز اطلاعات آن قرار دارد، و ۱۲۵ نفر هم در سن‌ دیه‌گو، زادگاه این کارخانه. این جدیدترین اقدام شرکت در سال جاری برای کم کردن هزینه‌ها است. در ماه آوریل، کوالکام ۱۵۰۰ شغل را که اغلب در کالیفرنیا قرار داشتند، کاهش داد.
خبر این اخراج در رویداد شرکت در Maui، و در مراسم رونمایی از نقشه‌ی راه سال ۲۰۱۹ آن که شامل Snapdragon 855 بود، اعلام شد.
این دور از اخراج‌های جدید، متعاقب اعلامیه‌ی ماه ژوئن شرکت بود که گفته بود قصد دارد ۲۴۱ نفر از کارمندان مرکز اطلاعات خود را در تلاش برای رقابت با اینتل اخراج کند.
سخنگوی کوالکام به TechCrunch گفت: "کوالکام بخش کوچکی از نیروی کار دائم و موقت خود را از دست می‌دهد، اما ما می‌دانیم که کاهش نیروی کار در هر اندازه‌ای نه تنها بر روی خود نیروی کار اخراج شده اثر می‌گذارد، بلکه بر روی خانواده و همکاران وی هم اثر دارد. ما تلاش می‌کنیم از طریق اهدای بسته‌های حمایتی تاثیر این عمل را کاهش دهیم."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه