پوشیدنی
الناز فرجی۲۰:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور

گوش دادن به موزیک از طریق هدفون میتواند شنوده را از بقیه ی دنیا جدا کند . هدفون های جدید رسانش استخوانی بتبند ، به کاربران این امکان را میدهند تا در حین گوش دادن به موزیک ، بشنوند که در اطرافشان چه اتفاقی می افتد . صوت از طریق استخوان های جمجمه انتقال پیدا میکند در حالیکه گوش ها آزاد و بدون پوشش اند. بتبند توسط studio banana things طراحی شده است، که قبلا سازنده ی ostrich pillo و چیزهای دیگری از همان دسته بود. مانند ostrich pillow mini. درصورتیکه ostrich pillow  جدایی از دنیای خارج را فراهم میکند، بتبند در حال از بین بردن چنین جدایی است . استودیو banana things توضیح میدهد که امواج صدا توسط بتبند در فرکانسی عبور میکنند که به آنها این امکان را میدهد تا توسط استخوان های جمجمه هدایت شوند . با این روش ، آنها در گوش درونی پخش میشوند بدون اینکه نیاز به ایر باد یا اور ایر کاپ باشد و این خصیصه برای کسانی که میخواهند در حین موزیک گوشی دادن از صداهای اطرافشان هم باخبر شوند ایده آل است ومانند دوچرخه سواران.


این وسیله سه مبدل دارد که با سر شنونده در سه نقطه ی مختلف تماس دارند . که ضمانت تجربه ی صوتی درست را از طریق استخوان ها میکند. دو تا از این مبدل ها در  سمتی از سر  قرار میگیرند که امواج صدا را از طریق استخوان های شقیقه هدایت کنند و سومی در پشت سر قرار میگیرد تا امواج صدا را از طریق استخوان پس سری هدایت کند .


این هدفون ها از طریق بلوتوث برای جریان صوتی بیسیم به کامپیوتر یا موبایل وصل میشوند . درست مانند گوش دادن به موزیک ، این هدفون ها برای بازی یا تماس گرفتن هم به کار میروند . یک میکروفون توسازی شده امکان ارتباط دو سویه را فراهم میکند . دکمه ای در سمت چپ به کاربران این امکان را میدهد تا دستگاه خاموش و روشن کند ، تماس ها را دریافته کرده یا قطع کنید ، در حالیکه یک غلطک  در سمت راست  برای رد کردن آهنگ ها و تنظیم صدا به کار میرود.


بتبند با باتری درونی لیتیومی کار میکند که 6 ساعت زمان پخش و 8 ساعت زمان حرف زدن را فراهم میکند . یک وصل شونده ی micro usb وسیله ی شارژ کردن دستگاه  است .
کمپین جمع کردن سرمایه ی کیک استارتر برای بتبند در راه است . در زمان نوشتن ، سطوح قیمت برای هر دستگاه از 149 دلار آمریکا شروع میشود، و اگر همه چیز کمپین و معرفی طبق برنامه پیش رود. نقل و انتقال از آوریل 2016 آغاز خواهد شد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Chromebox جدید به شما اجازه می دهد کنفرانس های بزرگتری به پا کنید