کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

مایکروسافت درآمدهای کل سه ماهه‌ی چهارم مالی خود را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد که شامل درآمد ۳۰.۱ میلیارد دلاری، عایدی خالص ۸.۹ میلیارد دلار، و درآمد در هر سهم ۱.۱۴ دلار بود، این درآمدها در سه ماهه‌ی مشابه ۲۰۱۷ به ترتیب ۲۳.۳ میلیارد دلار، ۶.۵ میلیارد دلار، و ۰.۸۳ دلار بودند. تمامی سه گروه عملیاتی شرکت رشد دو رقمی سالانه‌ای را تجربه کردند.
از طرفی تحلیلگران برای سه ماهه‌ی جدید انتظار درامد ۲۹.۲۱ میلیارد دلاری و ۱.۰۸ دلار در هر سهم را پیش‌بینی کرده بودند که شرکت موفق شد از انتظارات پیشی بگیرد. سهام مایکروسافت در ساعات معمول معامله‌ی بورس افت اندکی داشت، اما شاهد رشد بیش از ۱ درصدی در معمالات پس از ساعات بورس بود. مایکروسافت اعلام کرد در طول این سه ماهه، ۵.۳ میلیارد دلار را در قالب بازپرداخت سهام و سود سهام به سهامداران بازگردانده است.
Satya Nadella، مدیرعامل مایکروسافت هم در بیانیه‌ای گفت "ما سال شگفت‌انگیزی داشتیم، و در نتیجه‌ی تمرکز بیش از حد تیم‌مان بر روی دسترسی مشتری و اعتماد مشتریان‌مان به مایکروسافت، درامد شرکت از صد میلیارد دلار گذشت." وی گفته بود: سرمایه‌گذاری‌های اولیه‌ی ما در رایانش ابری و فناوری‌های هوشمند برگردانده شد و ما همچنان به گسترش خود در بازارهای بزرگ و رو به رشد با نواوری‌های متمایز ادامه می‌دهیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه