کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

شرکت Advanced Micro Devices (AMD) در روز سه‌شنبه نتایج مالی سه ماهه‌ی چهارم خود را اعلام نمود که بر اساس آن درآمد حاصله فراتر از حد انتظار بوده و زیان خالص برآورد شده با نتایج مطابقت داشته است.
طبق گزارش chipmark، به ازای هر سهم این درآمد 1.11 میلیارد دلاری، ضرر non-GAAP یک سنتی حاصل‌شده است. اما بر اساس آنچه وال‌استریت پیش‌بینی کرده بود بایستی ضرر non-GAAP، دو سنتی به ازای هر سهم درآمد 1.07 میلیارد دلاری به دست می‌آمد.
این شرکت طی گزارشی ضمن بیان ضرر non-GAAP  چهارده سنتی به ازای هر سهم در سال مالی 2016، به مقایسه این مقدار با ضرر non-GAAP پنجاه و چهار سنتی به ازای هر سهم در سال 2015 پرداخت. در این گزارش آمده است که عایدی شرکت در سال جاری برابر با 4.27 میلیارد دلار می‌باشد که 7 درصد از میزان تخمینی پایه بالاتر است.
تشکیلات اقتصادی این شرکت که شامل بخش‌های Embedded و Semi-Custom می‌گردد درآمدی 506 میلیون دلاری را نصیب AMD کرده‌اند که 4 درصد بیشتر از سال گذشته می‌باشد.
AMD در سه ماهه‌ی جاری انتظار کاهش درآمد 8 تا 14 درصد را می‌کشد که با در نظر گرفتن حد وسط آن، درآمدی بالغ بر 989 میلیون دلار به این شرکت سرازیر خواهد شد. این در حالی است که تخمین بازار 964 میلیون دلار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه