تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن

Microsoft در روز جاری برنامه‌ی مالی سه ماهه‌ی دوم خود را این‌گونه شرح داد که با در نظر گرفتن هر سهم معادل 83 سنت، درآمدی بالغ بر 26.1 میلیارد دلار عاید شرکت خواهد گشت.
نتایج Microsoft با پیش‌بینی وال‌استریت مبنی بر درآمدی معادل 25.3 میلیارد دلار با احتساب 79 سنت به ازای هر سهم برای این سه ماه مقایسه گردید. نتیجه‌ی مقایسه اندکی بیشتر ازآنچه در سه ماهه‌ی گذشته نصیب این شرکت شده بود را نشان می‌داد؛ آن هنگام که Microsoft کسب درآمدی برابر با 25.7 میلیارد دلار را به ازای هر سهم 78 سنتی گزارش کرده بود.
در این سه ماهه‌ی اخیر این شرکت عملکرد بخش‌های مختلفش را مورد توجه قرار داده تا به برآیندی از میزان درآمدهای حاصله از آن‌ها دست یابد. نتایج را می‌توان به‌صورت زیر تقسیم‌بندی کرد:
سودمندی و فرآیندهای تجاری (PBP) که شامل Office، consumer Office، Dynamic و LinkdIn می‌شود، افزایش درآمد 10 درصدی معادل با 7.4 میلیارد دلار را نشان می‌دهد.
ابر هوشمند (IC) که شامل درآمد خدمات و سرویس‌های سرمایه‌گذاری است، افزایش درآمدی 8 درصدی را به خود دید؛ درآمدی برابر با 6.9 میلیارد دلار.
امور مربوط به رایانه‌های شخصی (MPC) که شامل ویندوز، دستگاه‌ها، بازی و جستجو می‌باشد با کاهش درآمد 5 درصدی که معادل 11.8 میلیارد دلار است، مواجه شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه