موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

با توجه به گفته های جدید نمایندگان کمپانی تولید کننده ی Motorola در سراسر جهان، گوشی هوشمند جدید Moto Z2 Play، سبک تر و باریک تر از مدل قبلی خواهد بود. علاوه بر این توسعه دهندگان به طرفداران این نوید را داده اند که با ارائه ی محصول جدید شگفت زده خواهند شد.
گوشی Moto Z2 Play قرار است در تابستان سال جاری رونمایی شود و این درحالی است که طرفداران محصولات این کمپانی، شایعاتی را در مورد نسل جدید در حال توسعه توسط این کمپانی منتشر کرده اند. با توجه به شایعات، این دستگاه جدید دارای صفحه نمایشی با قطر 5.5 اینچ و یک باتری 300 میلی آمپر ساعت می باشد که می تواند گوشی را بدون نیاز به شارژ تا 30 ساعت روشن نگه دارد.
البته باید به این نکته هام اشاره کنیم که باتری در مدل قبلی Moto Z2 Play هم می توانست انرژی محصول را تا مدت زمان 48 ساعت تأمین کند. با توجه به کاهش ظرفیت باتری، وزن دستگاه 20 گرم و ضخامت آن یک میلیمتر کاهش داشته است. بر اساس اطلاعات اولیه، Moto Z2 Play با سیستم عامل Android 7.1.1 Nougat اجرا خواهد شد.
از دیگر مشخصات فنی Moto Z2 Play، پردازنده‌ ی Qualcomm Snapdragon 626, چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه