موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

سامسونگ ساعاتی پیش عضوی جدید تحت عنوان گلکسی M21 را به خانواده گوشی‌های میان‌رده خود اضافه کرد.
گوشی هوشمندی که اصلی‌ترین تفاوت آن با مدل گلکسی M21، سیستم عکاسی و دوربین آن است. در این گوشی جدید از دوربین چهارگانه استفاده شده که یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای عمق‌بخشی به تصاویر را در خود جای داده است.
در قسمت جلویی نیز شاهد بکارگیری یک سنسور 32 مگاپیکسلی هستیم که قادر است عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. توان پردازشی گلکسی M21 از طریق چیپست اگزینوس 9611 تامین می‌شود. این گوشی در دو نسخه عرضه می‌شود که مدل نخست به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی و مدل دوم به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی مجهز شده است.
نرم‌افزاری گلکسی M21 مبتنی بر اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 است. ناگفته نماند کاربران می‌توانند در صورت تمایل و با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی، ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی را تا 512 گیگابایت ارتقا دهند.
گلکسی M21 مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری 6000 میلی‌آمپری عرضه خواهد شد. این باتری از فناوری شارژ 15 واتی بهره می‌برد و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. سنسور اثر انگشت دستگاه نیز در قسمت پشتی بدنه تعبیه شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه